Veelgestelde vragen

Hieronder hebben we een paar veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet, misschien staat/staan die van jou er ook tussen. Voor andere vragen of opmerkingen kun je ook gemakkelijk contact met ons opnemen. We staan je graag persoonlijk te woord.

Illustratie 5

Alle veelgestelde vragen:

1. Wat zijn cookies?

Cookies verzamelen informatie die nodig is voor het juist functioneren van een website. Cookies van Pro-Q.nl zijn veilig. Ze kunnen geen persoonlijke informatie verzamelen en zijn veilig voor je pc, laptop, telefoon of tablet.

2. Mijn artikel is kapot gegaan, wat moet ik doen?

Als een artikel kapot gaat na 30 dagen, dan kunt u aanspraak maken op onze garantieregeling. Het defecte artikel kunt u via de link ‘Start uw reparatieaanvraag’ in uw account ter reparatie aanmelden voor reparatie bij onze reparatiedienst.

Uiteraard kunt u er voor kiezen om het artikel rechtstreeks naar de fabrikant te sturen. Op al onze artikelen is de garantietermijn van de fabrikant van toepassing. Als blijkt dat de schade buiten garantie valt, houdt u er dan rekening mee dat de fabrikant in dat geval kosten in rekening kan brengen. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het artikel.

Gaat het om een artikel gekocht bij een externe verkoper? Neemt u dan contact op met de betreffende verkoper. De contactinformatie vindt u terug bij de betreffende bestelling in uw account op onze website.

3. Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?

Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, stuur dan een e-mailbericht naar de klantenservice via dit formulier met de naam en adresgegevens die u in het account heeft opgegeven. Wij kunnen dan proberen uw IQ-internet.nl account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.

Meer weten, maar dan wel afgestemd op jouw situatie?

We staan je graag persoonlijk en gericht te woord. Laat ons weten hoe we jou kunnen helpen:

Ik zoek werk in de IT Ik zoek zelfstandige IT professionals